Media Strategie:  'Start with why' Welke doelen worden nagestreefd met de inzet van media? Hoe zien we dat op de korte termijn en is er daarbij ook genoeg oog voor de lange termijn? Welke middelen passen echt bij ons merk en doelgroep? Om de effectiviteit van ingezet mediabudget inzichtelijk te krijgen is de waarom vraag onontbeerlijk. 

Sonic Burst Media ondersteunt op een flexibele, directe en persoonlijke manier bij het beantwoorden van de waarom vraag. Hierdoor maken we samen keuzes die je merk echt verder helpen.  

Media Planning & Contracting: Zodra het 'why' van de inzet van media op tafel ligt en de middelenstrategie is uitgekristalliseerd, is het tijd voor 'how'. Wanneer en waar zijn de campagnes live? Hoe wordt er ingekocht en wat is de juiste tariefstelling? Hoe zorgen we ervoor dat we niet alleen de beste prijs bedingen, maar ook de meest efficiënte manier van inzet garanderen? 

Doordat Sonic Burst Media de markt kent als geen ander geeft onze samenwerking je rust en transparantie in een proces dat niet altijd even inzichtelijk kan zijn.

Analyse & Onderzoek: Met de 'what' vraag krijg je inzicht in de resultaten uit je media strategie en executie. Wat de inzet jou daadwerkelijk heeft  opgeleverd wordt inzichtelijk op basis van campagneanalyse en onderzoek. We evalueren de vooraf gestelde KPI's en maken de resultaten onderdeel van het proces. Zo is het mogelijk om inzicht te krijgen in de return on advertising spend die verder reikt dan bijvoorbeeld enkel traffic naar de website of bereik op doelgroep.

Sonic Burst Media heeft ruime ervaring op het gebied van Brand en Sales metrics en maakt toegevoegde waarde voor jouw merk inzichtelijk.

Sonic Branding: In een wereld die meer dan ooit wordt gedomineerd door visuele prikkels, het gezegde luidt immers niet voor niets 'what you see, is what you get' nemen we het auditieve aspect vaak voor lief. Juist op dit vlak kan een merk zich onderscheiden door middel van een sterke audio strategie. 

Sonic Burst Media specialiseert zich in Sonic Branding en geeft jouw merk een eigen geluid. Hierdoor is je merk onderscheidend en consistent aanwezig over alle kanalen, ook als visuele cues beperkt aanwezig zijn of ontbreken.